DE GRIPFORMULE 2018-12-03T19:13:58+00:00

Herken jij je in meerdere van de volgende punten?

  • Je hebt weinig tijd voor jezelf

  • Je To Do list is nooit leeg

  • Je voelt je opgejaagd

  • Je hebt steeds vaker een kort lontje

  • Je bent vaak spullen kwijt

  • Je doet vrijwel nooit iets met 100% aandacht

  • Je gedachten staan altijd aan

  • Je doet veel op de automatische piloot

  • Echt ergens van genieten lukt niet vaak

  • Je bent vaak moe en hebt weinig energie

Heb jij het gevoel dat het leven soms aan je voorbij raast? Dat je zoveel ballen in de lucht probeert te houden dat je soms niet meer weet wat je die dag allemaal gedaan hebt? Dat je te vaak stress hebt?
Dat je meer deelnemer aan het leven wil zijn in plaats van alleen toeschouwer?
Laat jij je op het moment leven en leef jij niet zelf je droomleven?

Ben jij er klaar mee een gestrest leven te leiden en niet optimaal te genieten van jouw kostbare leven?
Wil jij energieker, relaxter en positiever door het leven gaan? 

Ik heb het online programma de gripformule ontwikkelt, zodat jij de regie terug kan pakken over je leven en jij je leven kan leiden zoals jíj dat wil!
Met het toepassen van de gripformule krijg je meer energie, balans én meer rust in je leven en word jij de meest ontspannen versie van jezelf.

Voor het beste resultaat doe je alle vier de trainingen, maar ook als je maar één training doet geef je jezelf al veel waarde cadeau.
Elke training bestaat uit vier of vijf weken met elke week één les.
In deze les krijg je korte video’s van maximaal vijf minuten en een werkboek met oefeningen die je gedurende de week kan uitvoeren.
Je kan direct starten met een training en je kan er zo lang de tijd voor nemen als jij wil.

Op naar een meer ontspannen leven!

De formule voor meer grip op je leven bestaat uit de volgende vier onderdelen:

STAP 1: Grip op je Stress

STAP 2: Grip op je Mind

STAP 3: Grip op je Tijd

Professional Organizer

STAP 4: Grip op je Huis

Het hebben van stress is normaal. Wanneer je na een stressperiode weer kan ontspannen en opladen is er zelfs weinig aan de hand.
Wanneer je echter te veel en te vaak stress hebt en je lichaam en mind niet goed tot rust kunnen komen, is dit niet goed voor je gezondheid.
Je bent snel geprikkeld, snauwt tegen anderen, je bent moe, je hebt weinig energie, hebt vaker hoofdpijn en slaapt slecht.
Overspannenheid of zelfs een burn-out liggen helaas snel op de loer als je je stresssignalen blijft negeren.

Wat gaan we bereiken?

  • Je gaat minder opgejaagd en gestrest door het leven

  • Je kan beter omgaan met stressvolle situaties

  • Je zal meer genieten van je dag

  • Je zal meer energie hebben

  • Je zal relaxter in het leven staan

  • Je zal de meer ontspannen versie van jezelf worden

Ga naar de online training

‘The most precious gift you can give someone is the gift of your time and attention.’
– Nicky Gumbel 

Je eigen gedachten kunnen je namelijk behoorlijk bezig houden. Ze ratelen maar door. Wanneer heb jij je gedachtes even rust gegeven?
Wanneer heb jij voor het laatst iets met 100% aandacht beleefd en er echt met je volle aandacht van genoten? Als je je gedachten nooit stop zet, kom je niet volledig tot rust. Het leven raast met zulke constante gedachtes aan je voorbij, je kinderen zijn groot voor je er erg in hebt, je kan niet volledig van het leven genieten en je bent vaak moe, omdat je gedachten altijd aan staan.

Wat gaan we bereiken?

  • Je gaat leren om een echte levensgenieter te worden!

  • Je wordt positiever, krachtiger en krijgt meer zelfvertrouwen

  • Je gaat je niets meer aantrekken van de mening van anderen

  • Je gaat stoppen met onnodig piekeren

  • Je krijgt veel meer rust in je hoofd

  • Je krijgt meer focus, waardoor je meer kan bereiken op je werk, meer kan genieten van je vrije tijd en meer kan beleven met je favorieten

Ga naar de online training

Life is what happens to you while your busy making other plans
– John Lennon

Zoveel te doen in te weinig tijd! De online training Grip op je Tijd geeft je handige tips hoe je jouw tijd optimaal kan benutten.
Vaak een opgejaagd gevoel hebben en tijd te kort komen, voelt niet prettig aan, omdat je lichaam te vaak in een actieve toestand verkeert en geen tijd heeft om te rusten.
Ook vergeet je afspraken of plant deze dubbel in, je bent vaak te laat, loopt achter de feiten aan, je To Do list raakt maar niet af en je kan steeds minder goed ontspannen.
Bovendien houd je helemaal geen tijd meer over voor jezelf.

Wat gaan we bereiken?

  • Je gaat ’s ochtends ontspannen de deur uitlopen en komt ook ontspannen weer thuis

  • Je krijgt weer overzicht en grip op je planning en je tijd

  • Je gaat al je afspraken ingepland krijgen binnen de gewenste tijd

  • Je ontdekt waar jouw prioriteiten liggen

  • Je gaat productiever werken

  • En…je gaat meer tijd overhouden voor jezelf!

Ga naar de online training

‘The trouble is, you think you have time.’
– Buddha

Grip op je huis (of werkplek) lijkt heel onbelangrijk, maar het tegendeel is waar.
Chaos in je huis, zorgt voor chaos in je hoofd. In een rommelig en chaotisch huis kan je niet volledig tot rust komen en opladen voor een nieuwe dag.
Je bent je kostbare tijd kwijt aan het zoeken naar spullen in je huis en de rommel in je huis levert je stress op, want het opruimen kan je ook nog steeds niet van je To Do list afstrepen.

Wat gaan we bereiken?

  • Er zullen geen rondslingerende spullen meer liggen waaraan jij je gaat ergeren

  • Je gaat geen tijd meer kwijt zijn aan het zoeken naar spullen

  • Je komt thuis in een opgeruimd en gezellig huis

  • Je kan je spaarzame vrije tijd besteden in een fijne ruimte waar jij je op je gemak voelt en kan ontspannen

  • Visite zal weer welkom zijn en je zal je huis met trots aan ze laten zien

  • Je zal veel meer rust ervaren

Ga naar de online training

‘Life is not about waiting for the storm to pass but learning to dance in the rain.’
– Vivian Greene

Tips & Tricks
Stresscoach Ontvang maandelijks mijn tips en tricks voor een overzichtelijk en ontspannen leven.
We respect your privacy.